dinsdag 2 maart 2010

Welkom

Weest Welkom, waarde bezoeker(!)

Dit weblog gebruik ik om kunstwerken en dergelijke producten die ik heb gemaakt virtueel ten toon te stellen. Ik heb al een ander weblog, waarop ik ook van alles ende nogwat neerkalk, maar dit weblog gaat specifiek over dingen die zijn vervaardigd met ergens in het achterhoofd het woord KUNST... Om direct alle verwarring uit de weg te ruimen, citeer ik hier de Dikke van Dale (online versie):

kunst de; v -en 1 verkregen vaardigheid in het een of ander: de ~ vh koken 2 het vermogen om schoonheid te scheppen en esthetisch genot op te wekken 3 kunstwerken 4 vaardigheid, handigheid: dat is geen ~ is eenvoudig; een koud ~je iets gemakkelijks 5 rare streek; frats

Dus(!) Kan van alles zijn, wat mij betreft.

Verdere publicaties zullen waarschijnlijk een dezer dagen verschijnen, dus......
Een fijne dag nog, moge het een goede dag zijn, bla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten