maandag 31 mei 2010

Kunscht-update

Even een update qua thuiswerk:
De linker is een doek, dat nog niet af is, van twee mensen die koffie drinken aan een tafel, heel elementair, en nog niet af, ik ben er net aan begonnen. (dit is denk ik wat je de onder-schildering mag noemen) Als ie af is, krijgt u uiteraard het eindresultaat hier te zien (!)
Die daarnaast, is een bos, in de storm. Ik weet nog niet of die af is, of dat ik m ''af'' ga maken.
Die daaronder euh..
Let vooral op de vrolijke annanas, die ik als terpentine-houder gebruik.

Dit bericht wordt u gebracht vanuit een geestelijk niet humaan verantwoorde status, veroorzaakt door teveel koffie en een met terpentine gevulde atmosfeer, terwijl ik op de laatste krentebol van vandaag kauw. Ik dank u.

1 opmerking:

  1. Den WAUW ......

    Op school is een boek met schilderijen van Soutine .. die schilderde bomen in de storm , onder andere ..Ben benieuwd of jij zijn werk mooi vind..Wat betreft de rat is het een muis , en hij is dusdanig platgereden dat alle geur in het asfalt getrokken is ,,,,
    hj

    BeantwoordenVerwijderen