zondag 5 december 2010

Nostalgia (mspaint_art)




7 opmerkingen:

  1. met MSpaint?
    zozo, leipe shine.

    btw mr. v. weterloo, zit jij nogsteeds in dat boerengehucht ede?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welzeker mn waarde. MS Paint (zwartwit maken en zo, met GIFS).
    En jazeker, in het boerengehucht met multiculturele invloeden getiteld Ede.
    Morgen naar de tandarts, en dan: SINTERKLAAS (!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik moet nu puur door mn geweten toch toegeven dat ik bepaalde delen van foto's wel eerst met photoflop moest overbelichten om dit effect in paint te laten werken, maar verder: ALLEMAAL PAINT!! (misschien dat als je met sowiezo overbelichte foto's werkt, dat je dit soort bewerkingen geheel photoshop-loos kunt bewerkstelligen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH YEAH!!!!

    Is die onderste niet gemaakt bij de Juul??
    Die bovenste was in de Vallei Lijn... Dat weet ik wel zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die onderste is volgens mij gemaakt in de pub... de bovenste is vallijlijn. Overigens kan die laatste ook Juul-werk zijn, omdat daar volgens mij de vreemdste foto's aller tijden geschoten zijn, niet in de laatste plaats dankzij uw inzet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, die foto's zijn wel echt het toppunt op het gebied van erge foto's... Hoewel ik ook wel erge foto's van moordende sneeuwpoppen op mijn blog heb....

    BeantwoordenVerwijderen